«ΟΧΙ» στην πρόταση- μνημόνιο των «θεσμών».
«ΟΧΙ» στην πρόταση- μνημόνιο της κυβέρνησης.
«ΟΧΙ» στην Ευρωπαϊκή Ένωση που γεννά και αναπαράγει το
πρόβλημα.
Είπαμε το «τριπλό ΟΧΙ» στην κάλπη, είτε με το έγκυρο «ΟΧΙ»,
είτε με το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ, είτε με άλλους τρόπους.
Σήμερα, την επόμενη μέρα, όλοι μαζί προειδοποιούμε την
κυβέρνηση ότι δεν είναι ο αποκλειστικός «ιδιοκτήτης» του «ΟΧΙ» που είπε το
63,1% των ψηφοφόρων.
Και κάτι ακόμα. Συνιστά λαθροχειρία η προσπάθεια ερμηνείας
του «ΟΧΙ» ως υποστήριξη της κυβερνητικής πρότασης- μνημόνιο. Και αυτό, δεν θα
περάσει!
Πηγή: imerodromos.gr

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου