Σε δηλώσεις στα τοπικά ΜΜΕ, σχετικά με το αποτέλεσμα του
δημοψηφίσματος προέβη λίγο πριν τις 00:00, ο γραμματέας της Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ
Κοζάνης, Τάσος Πολιτίδης σημειώνοντας πως: «Σήμερα γιορτάζει η Δημοκρατία.
Σε αυτή τη γιορτή πήρανε μέρος εκατομμύρια Έλληνες πολίτες».
Θανάσης Τέγος
Πηγή: kozan.gr
***
ekozani: Την ώρα που "γιόρταζε η Δημοκρατία" και "[...] Λίγο μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του δημοψηφίσματος, μου κατέστη γνωστό ότι οι συμμετέχοντες στο Eurogroup, και λοιποί εταίροι, θα «εκτιμούσαν» την... απουσία μου από τις συνεδριάσεις του, κάτι που ο Πρωθυπουργός έκρινε ότι ίσως βοηθήσει στην επίτευξη συμφωνίας. Για αυτό και αποχωρώ από το Υπουργείο Οικονομικών. [...]" οι δανειστές απαίτησαν και πήραν την παραίτηση του Γιάνη Βαρουφάκη....
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου