• ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

    Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

    Δεν έχω χρόνο μάτια μου

    Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
    Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας

    Ερμηνία: Σωτηρία Λεονάρδου

    Για να σου κάνω νούμερα και να πουλήσω κέφι,
    θέλω βροχή τα κέρματα να πέφτουνε στο ντέφι.
    Εκλεισα τα περάσματα κι αμα σε παίρνει πέρνα,
    μονο αγάπες μη ζητάς, σε ένα τραγούδι κόλλησα σαν γέρικη λατέρνα.

    Δεν έχω χρόνο μάτια μου...δεν έχω χρόνο.
    Μην ψάχνεις μες τα μάτια μου μια φλόγα να χορεύει,
    το πάθος μου το έχασα και κάπου αλητεύει.

    Δεν έχω χρόνο μάτια μου να ψάχνω για ελπίδες,
    το πιο πολύ το έζησα,
    τώρα μου μένουν τα μικρά
    δυο τελευταίες αχτίδες.

    Δεν έχω χρόνο μάτια μου...δεν έχω χρόνο.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Δεν έχω χρόνο μάτια μου Rating: 5 Reviewed By: e-kozani
    Scroll to Top