Σε συμβολική κατάληψη των γραφείων του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου στην Αθήνα, στην οδό Αμαλίας (Σύνταγμα) προχώρησαν πριν
από λίγομέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ: "Δεν σας φοβόμαστε, ΌΧΙ μέχρι τέλους" το
μήνυμα στο μεγάλο πανό που αναρτήθηκε στην πρόσοψη του κτιρίου
Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015
- Blogger Comments
- Facebook Comments
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου