Εκδήλωση μνήμης και τιμής για τους μαχητές και τις μαχήτριες
του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας, διοργανώνει η Επιτροπή Περιοχής Δυτικής
Μακεδονίας του ΚΚΕ, την
Κυριακή 12 Ιούλη 2015, στις 11 το πρωί
στη Σπανούρα Κοτύλης στο Γράμμο.
Στην εκδήλωση θα μιλήσει ο Γιώργος Στραβού,
μέλος του Γραφείου Περιοχής Δυτικής Μακεδονίας του ΚΚΕ.
Θα ακολουθήσει Λαϊκό γλέντι στην πλατεία του χωριού νέο
Κοτύλη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου